ENTREGA DELS PREMIS PILARÍN BAYÉS

2014/05/28

Avui, a l’Auditori de Sant Joan de Déu, ha tingut lloc l’entrega de premis als guanyadors de l’onzena edició Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes. Com ja us vam informar, en Gerard A., alumne de 5è de la nostra escola, ha estat guardonat amb el primer premi del Cicle Superior. Després d’un mes d’espera hem pogut veure el seu conte editat i il·lustrat per la Pilarín. Què emocionant ha estat!

En l'acte de l'entrega de premis s’ha presentat també l'estudi realitzat per un equip del Campus Docent de Sant Joan de Déu a partir dels contes presentats i 3 dels guanyadors, entre ells en Gerard, han llegit algunes de les conclusions extretes.

Aquesta tarda a l’Info-K del canal Super 3/33 podrem veure una entrevista feta al Gerard on parla amistosament amb la Pilarín Bayés.

MOLTES FELICITATS, GERARD!