ENTREGA DELS GUARDONS DEL 9č PREMI PILARÍN BAYÉS

2012/05/31
PRIMER PREMI DEL CICLE MITJŔ PER L'ALEJANDRO MARTÍNEZ DE 4t-A

El lliurament dels premis del 9è concurs Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes s'ha fet enguany al Palau Robert coincidint amb l'exposició 'Pilarín, 50 anys dibuixant per a tots', que romandrà oberta fins el proper 11 de setembre.

L'acte ha estat presidit per la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, per la directora de l'editorial Mediterrània, Mònica Estruch, pel doctor en filosofia i educador, Gregorio Luri i, evidentment, per la Pilarín Bayés.

Durant l'acte, s'han lliurat els 15 guardons pels alumnes de primària (5 per a cada cicle) i s'ha presentat el llibre 'Contes de la crisi' que recull tots els escrits guanyadors. Cal remarcar que el concurs estava obert a tota Catalunya i han participat 4000 nens i nenes que han presentat més de 1200 contes, entre els quals estava 'La noia del violí', escrit per l'Alejandro Martínez de 4t-A i que ha obtingut el primer premi de la seva categoria.

Felicitats, Alejandro, pel teu primer llibre publicat!