EMPRENEDORIA 3r D'ESO: XOCOLATES SIMÓN-COLL ENS EXPLICA LA SEVA ORGANITZACIÓ EMPRESARIAL

2013/04/12

Avui els alumnes d'emprenedoria han visitat l'empresa centenària Xocolates Simon-Coll de Sant Sadurní d'Anoia. Passant per la importació de cacao de Ghana i Equador enmig de la selva tropical hem pogut assistir a l'audiovisual projectat amb la més innovadora tecnologia mentre el paladar assaboria una aromàtica xocolatina. També han pogut veure una línia de producció per a, posteriorment, poder escoltar a la directora de Màrketing i el director de Finances que han explicat en que consistia la seva feina. Escoltar de primera mà a aquests caps de departament de Xocolates Simón-Coll, els ha ajudat a entendre millor el món empresarial i des d'aquí els hi volem agrair el temps que ens han dedicat.

En definitiva, entre xocolata negra i xocolata amb llet, hem passat un ben dolç matí d’empresa!