EDUCACIÓ PER A LA MOBILITAT SEGURA

2012/02/14

Aquest matí els nens i nenes de 5è estàvem emocionats. Avui faríem Educació física en bicicleta!!! Abans de sortir de l’escola hem recordat entre tots i totes les normes de civisme quan anem en serveis públics. Hem anat en metro fins a la Plaça Espanya. Un cop allà, una guàrdia urbana ens ha acompanyat en autobús fins a l’entrada del telefèric de Montjuïc. Fent un passeig hem arribat al circuït, quina sorpresa!!! No només anàvem a practicar ciclisme!! Hi havia un mini circuït amb senyals de tota mena, pas de vianants, semàfors...i guàrdies urbans!! Hem fet jocs de rol, una estona fèiem de vianants i després de conductors... Què difícil conduir bé!, calia estar atent a totes les senyals i les indicacions. Ha estat una experiència molt profitosa i divertida. Estem segurs i segures que a partir d’avui anirem amb més compte per la ciutat.