DUES ALUMNES DE L'ESO SELECCIONADES PEL CONCURS JOVES TALENTS DE RELATS CURTS DE COBEGA

2012/03/01

Dues alumnes de 2n d’ESO han estat seleccionades per representar  la nostra escola en el 52è concurs de joves talents de relats curts que organitza l’empresa Cobega. El certamen tindrà lloc dissabte 24 de març, i hi assistiran alumnes de tot Catalunya. Realitzaran la prova en Llengua Castellana.

El tema serà proposat pels promotors d’aquest concurs en el moment de realitzar-se la prova i valoraran aspectes com vocabulari, sintaxi, originalitat i adequació. Tots ells qualificats habitualment a les classes de llengua.

Tot i la competència, esperem i desitgem que les nostres alumnes gaudeixin del concurs i aprofitin l’oportunitat de què disposen.