DUES ALUMNES D'ESO GUARDONADES EN EL 52è CONCURS DE JOVES TALENTS EN LLENGUA CASTELLANA

2012/06/11

El passat dissabte nou de juny tingué lloc a Port Aventura l’entrega de premis del 52è concurs de joves talents de relats curts en Llengua Castellana organitzat per l’empresa Cobega. El jurat va valorar la capacitat creativa i la riquesa lèxica, així com la correcció sintàctica,  per tal d’atorgar els esmentats premis.

Les alumnes de 2n d’ ESO de la nostra escola que havien estat seleccionades com a finalistes obtingueren un cinquè i un quart lloc. Des d’aquí volem felicitar-les  i valorar el seu esforç per haver-se classificat en aquesta etapa del concurs i arribar a la final de Catalunya, i obtenir aquests premis. Desitgem que hagin gaudit  tot participant i la nostra enhorabona més cordial.