CONFERÈNCIA: AFECTIVITAT I SEXUALITAT PER A TOTES LES EDATS

2013/02/17

El proper dimarts 19 de Febrer  a les 20:00h, tindrem el plaer de poder escoltar i gaudir de la xerrada: 'AFECTIVITAT I SEXUALITAT PER A TOTES LES EDATS” a càrrec de l’excel·lent educador Juanjo Fernández. Aquesta s'enmarca dintre del cicle de conferències que la nostra escola ofereix per a pares i mares: 6 de Novembre - Som referents pels nostres fills? / 19 de Febrer - Afectivitat i sexualitat per a totes les edats / 30 d'Abril - Com fer de la lectura una aventura.

AFECTIVITAT I SEXUALITAT PER A TOTES LES EDATS

Vivim en un Planeta Sexe -mitjans de comunicació, publicitat, pel.lícules, Internet, cançons...-, però la sexualitat no apareix sobtadament a l'adolescència (encara que és llavors quan fills i filles esdevenen 'mutants') sinó que va lligada al desenvolupament afectiu al llarg de tota la vida. Pares i mares hem de conèixer aquest procés i saber com i quan intervenir-hi, amb discreció, naturalitat, sentit comú i sentit de l'oportunitat. Aquesta xerrada proposa conceptes, recursos, reflexions i estratègies que són d'utilitat en edats molt diverses.

JUANJO FERNÁNDEZ

Membre del Departament Pedagògic de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, coordina cursos i activitats de formació per a mestres i professors, però la seva activitat principal és la de conferenciant, oferint xerrades a famílies, professors i alumnes. Llicenciat en Filosofia i Lletres, les seves vocacions  principals són ensenyar i escriure. Ha redactat articles en relació amb l'educació en el temps lliure, obres de teatre i llibres de temàtica religiosa. Recentment ha publicat un llibre de relats amb el títol 'No abras el cajón'.