CONCURS DE RELAT CURT JOVES TALENTS 2n ESO.

2014/04/07

El passat dissabte 5 d'abril tingué lloc a la Universitat Politècnica de Barcelona el cinquanta-quatrè Concurs de Relat Breu organitzat per l'empresa CocaCola. Hi participaren moltíssimes escoles de tota la província de Barcelona.

Les quatre alumnes que representaren la nostra escola ( Carmen, Melanie, Marta i Valeria) van poder mostrar el seu talent i creativitat tot escrivint sobre el tema proposat enguany al certàmen: 'Alarma Mundial todos los diccionarios del planeta han amanecido con las definiciones trastocadas'.

Va constituir una experiència enriquidora i valorada molt positivament per les nostres alumnes participants. El tema els reptava a esprémer la seva imaginació al màxim i de ben segur que ho han fet d'allò més bé.

En acabar van poder recuperar forces bevent un refresc aportat per l'organització...

Ara caldrà esperar el veredicte del jurat, però sigui quin sigui, ja poden dir aquestes noies de 2n , que el fet de participar en un concurs de relats breus com aquest, els ha aportat una experiència diferent. Hi havia molta diversitat d'alumnes i segur que tots els participants hi han posat  tota la seva il.lusió i esforç.