CONCURS DE RELAT CURT EN CASTELLÀ - 2n D'ESO

2016/11/02

Segon d'ESO ha visitat les instal·lacions que l'empresa Cobega, distribuïdora de begudes refrescants com Coca-Cola, té a Martorelles. Aquesta sortida ens ha servit per a veure una fàbrica en ple funcionament: càrrega, muntatge, distribució, emmagatzematge, comercialització... La tecnologia ha permès facilitar moltes de les tasques tan feixugues que abans calia realitzar a mà o, simplement, es feien amb menys seguretat per als treballadors o higiene per al consumidor final.

Una jornada més educant els nostres nois i noies fora de les aules, on es pot copsar de mode pràctic allò ensenyat de manera teòrica a l'escola. L'aprenentatge és així, i sempre que ens és possible ho intentem, perquè creiem en aquest binomi.

Paral·lelament, també han pogut gaudir d'una bona estada i ben segur que servirà d'inspiració per als nostres alumnes. Estan inscrits al 57è concurs de relat breu en castellà patrocinat per aquesta empresa que tindrà lloc a les instal·lacions de la Universitat de Barcelona al segon trimestre del curs. Bona sort a tots els participants i més endavant ja us donarem els noms dels finalistes del concurs que representaran la nostra escola. Acomiadem l'article comentant la bona predisposició i actitud cívica dels alumnes de la nostra escola en aquesta sortida.