COMENÇA LA SETMANA DE LA CIÈNCIA!

2012/11/16

Amb motiu de la 17a Setmana de la Ciència a Catalunya coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, del 19 al 23 de novembre, celebrarem la Setmana de la Ciència a l’escola amb un munt d’activitats que de ben segur us sorprendran! Construirem una taula periòdica en 3D, realitzarem una gimcana on l’aigua serà la protagonista, ens visitarà la Marató de TV3, divertits experiments...  Ah! I...a més a més, cada dia us proposarem un repte científic a la nostra web perquè en família, us exprimiu bé el cervell...! Però no patiu! A l’endemà us donarem la solució!

Esperem que totes aquestes activitats us ajudin a despertar i potenciar l’interès vers la ciència i la tecnologia!

I ara... us adjuntem un codi QR amb una frase d’Albert Einstein per reflexionar...

Bona setmana científica !!!

El cartell d'aquest any és obra de les alumnes Cristina C i Paula C de 3r d'ESO B.