CIRCUIT SEGWAY, CURSES D'OBSTACLES, CONCURS MUSICAL.... COHESIONEM ELS GRUPS DE 2n CICLE DE L'ESO

2018/09/14

Els alumnes de segon cicle d’ESO han anat a la Masia el Xaloc a realitzar la seva Jornada Zero. L’objectiu de la Jornada, a més a més de passar un dia ben divertit tot parlant sobre les vivències de l'estiu, ha estat cohesionar encara més els grups classe.

Les activitats portades a terme han inclòs balls, lluites de gladiadors, circuit en Segway, curses d’obstacles i un castell inflable d’obstacles, així com un divertit concurs musical.  Després de totes elles, els alumnes han gaudit d’un merescut dinar i han pogut gaudir del bon temps que feia a l’àrea de Calders.

En definitiva, ha estat un magnífic dia ple d’emocions i diversió, que ha carregat les piles per començar el curs amb la millor disposició.