CELEBREM SANTA MARIA MICAELA!

2015/06/15

VEURE VÍDEO: ACTE I TALLERS

VEURE ARTICLE: PROJECTE REPORTERS

L’últim dilluns del curs ha estat molt especial: Santa Maria Micaela, fundadora de les Adoratrius i de la nostra escola, i ho hem celebrat tots junts.

Al matí ens hem trobat Infantil, Primària i Secundària al pati vermell per escoltar les paraules de la directora i la titular del col·legi, i també d’un representant de cada etapa, que ens han recordat la vida de la santa i l’obra de les adoratrius, extesa actualment arreu de 23 països. Després hem cantat “Por amor” i hem acabat cridant “Visca santa Maria Micaela!” i “Visca l’escola Mare de Déu del Roser!”.

Tot seguit, ens han regalat una piruleta en forma de cor i ens hem repartit pels tallers que han preparat els nois/es de l’ESO: manualitats, jocs, esport, maquillatge... Ha sigut molt divertit!

Per la tarda hem sortit al pati per comprar al “mercadillo” de les germanes i al de llibres reciclats que havíem portat de casa. També ha estat molt interessant triar i pagar el que volíem comprar! I tots els diners que recollim, els enviarem a l’Índia per ajudar a les Adoratrius que treballen allà, i que sempre ens ho agraeixen tant. Per tant, hem fet també una festa solidària i de germanor!