CELEBREM SANT JORDI A L'ESCOLA

2012/04/23

Un any més la nostra Escola es vesteix de festa per celebrar la Diada de Sant Jordi. Al llarg del dia, des dels més petits fins als més grans, tots els alumnes realitzen activitats culturals: paradetes on es comparteixen i  intercanvien llibres, conta-contes per als més menuts, i, com sempre, l’entrega de premis del Concurs Literari de les etapes de Primària i Secundària, on tots els alumnes demostren que la bona escriptura no és només patrimoni dels escriptors consagrats: la voluntat, la imaginació i l’esforç hi tenen molt a dir.
També els alumnes de la nostra escola han pogut  copsar l’ambient festiu que  viu  Barcelona, tot passejant per la Rambla de Catalunya i contemplant els colors dels llibres i les olors de les roses que tempten el vianant indecís i li encomanen la màgia de la diada d’avui, on la festa  de la cultura es viu al carrer: lletres i flors com a únic referent.