CÀRITAS DIOCESANA FELICITA AL NOSTRE ALUMNAT! Crèdit de Síntesi de 3r d'ESO

2013/03/21

Us volem transmetre un molt bon missatge que ha arribat a direcció dirigit al nostre alumnat i del qual us en fem còpia en aquesta notícia:

Escola Mare de Déu del Roser - A l’atenció de Direcció.

Benvolguts,

Aquest matí hem pogut atendre tres alumnes de la vostra escola que han vingut a Càritas, de Pl. Nova, amb motiu de la preparació del seu crèdit de síntesi.

Amb molta satisfacció us transmetem la nostra molt agradable sorpresa per la qualitat humana i comunicativa que tots tres – Margot, Laura i Erik–   han manifestat. No solament han fet preguntes sobre el qüestionari que havien preparat, sinó que han anat improvisant i intervenint davant la temàtica que anàvem exposant. S’ha creat un clima de diàleg molt enriquidor també per a nosaltres.

Us felicitem per aquests alumnes i per la bona feina educativa que feu, que no sempre és fàcil.

Afectuosament,

Vicenç Casas  (en nom, també, de Mireia Milián i Francesc Bassas)

Càritas Diocesana de Barcelona