CAMPANYA "NETS I POLITS": MOLTES GRÀCIES!

2019/04/12

Aquest dimecres la furgoneta de Càritas va venir a carregar les capses plenes de productes de neteja i higiene personal que ens heu anat aportant les famílies i que hem estat recollint a l'escola en la campanya solidària del 2n trimestre.

Aquest cop hem col·laborat amb Càritas en el seu programa "Nets i polits", per ajudar a mantenir la salut de gent necessitada que no té accés a aquests productes bàsics.

Enguany, la dinamització d'aquesta recollida ha estat a càrrec d'un grup d'alumnes de voluntariat de 4t d'ESO que han anat fent tot el seguiment: avís classe per classe a tots els cursos amb material elaborat per ells mateixos, recompte i separació de productes, muntatge de caixes i finalment lliurar-les als transportistes de Càritas.

Moltes gràcies a tots/es per la vostra participació i compromís!
Entre tots som Escola amb Cor! Escola sempre oberta a les necessitats dels altres!