BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR 2012-13

2012/09/07

Benvinguts al nou curs escolar:

Encetem un nou curs amb la il.lusió de retrobar-nos a l'escola.

Un estiu divertit on hem pogut gaudir de la família, del sol, de la platja, de la muntanya i com no, de la calor que déu ni do! però ja és el que toca en aquesta època de l'any.

Ara cal iniciar un nou període: el de la responsabilitat en l'estudi, el de l'esforç, el de la bona convivència i el de l'estar pendents els uns dels altres. Així tots junts aconseguirem la nostra fita: aprendre un munt de coses tot compartint les nostres vivències, i donant el millor de tots nosaltres, cercarem la nostra pròpia llum i la projectarem envers els qui més ens necessiten.

En nom de la Titularitat el centre, les Germanes, Professors i tot el Personal de l'escola us desitgem un futur esperançador, animat-vos a aprendre tot allò que us farà ser uns bons savis i unes bones persones.

Bon curs a tothom.