Barcelona TV ENS ENTREVISTA

2012/03/06

Aquest matí 24 dels nostres alumnes  de 3r a 6è han participat d'una gravació pel programa Connexió Barcelona de BTV que ha tingut lloc a la nostra escola. Aquest programa s'emet els dijous a la tarda, entre les 17:30 i les 19:30, i té una secció fixa que es grava en les escoles on els nens i nenes responen preguntes sobre diversos temes.
Primer hem passat nervis tots plegats pensant quines preguntes ens faríem i veient la càmera que ens estava gravant però ara estem més nerviosos i impacients perquè tenim moltes ganes de veure com sortim a la tele...
L'emissió de les imatges enregistrades avui tindrà lloc en 3 dies diferents, coincidint amb l'actualitat dels temes tractats: Les curses populars (22 de març), La Mona (5 d'abril, dijous Sant) i Sant Jordi (19 d'abril). Els programes seran repetits el dia següent en l'edició de matí del mateix programa, a les 13:00.