BANC DELS ALIMENTS: EN PRENEM PART! - SECUNDÀRIA

2017/02/16

Els alumnes de la nostra escola visitaran, al llarg d'aquests dies, la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona.

Aquesta Fundació, creada l'any 1987, té com a objectiu evitar la destrució d'aliments aptes per al consum humà i ajudar a canalitzar-los i que arribin a persones necessitades de la pròpia comunitat.

Avui els testimonis encarregats de comprovar com es porta a terme aquesta tasca han estat els alumnes de segon. Però no s'han limitat a contemplar aquesta meravellosa part del voluntariat, sinó que s'han posat l'uniforme de treball i han volgut formar part d'aquesta cadena d'éssers humans que, dia a dia i amb la seva contribució, intenten portar aliments per fer una mica més just aquest món tan mal repartit on segons on neix una persona, li toca passar fam, dolor, guerra o altres penalitats.

En tot moment, l'actitud i entusiasme dels nois i noies ha estat exemplar. Volem destacar la gran acollida que ha tingut l'Escola per part de l'organització en tota la visita. Els voluntaris, doncs tot és gestionat per persones sense cap ànim de lucre, ofereixen part del seu temps i saben transmetre aquesta motivació a les persones que visiten la Fundació. Saben, com es diu a nivell col·loquial,que amb el menjar no s'hi juga, i es prenen ben seriosament aquesta empresa que s'han autoencarregat.

Una vegada més, podem dir, seguint el lema del curs, que al Roser som la veu dels que ens necessiten.