B0NES FESTES! - ACTIVITATS DE NADAL 2020

2020/12/21

Benvolgudes Famílies,

Junts hem passat tot un trimestre. Hem aconseguit obrir les portes cada dia i amb un somriure hem vist com tots/es i cadascun dels nostres alumnes entraven contents a l'escola.

Aprofitem aquestes festes nadalenques per fer-vos saber que ha estat un plaer poder trepitjar cada dia les aules amb la satisfacció de continuar la nostra tasca formativa i educativa, un plaer que experimentem tots els qui ens dediquem a aquesta meravellosa professió d'estar entre quitxalla i adolescents, sempre gratificant. Tanmateix volem agrair la tasca feta a tot el professorat del centre, la seva implicació, dedicació i entrega.

Des de l'escola MARE DE DÉU DEL ROSER, volem desitjar-vos un Bon Nadal que encara que es preveu diferent, i així ho hem de fer possible pel bé de tothom, en esperit i essència és el mateix. Tanmateix volem agrair-vos, com sempre, el vostre suport i la vostra estima.

LA CLAU ÉS ESTIMAR-NOS MÉS!

Els nostres millors desitjos d'un any 2021 ple de salut, llum i vida.
"En ELL està la vida i la vida és la llum dels homes" (Jn 1,4)
FEM DE LA VIDA I LA LLUM, també, LA NOSTRA CLAU!

A continuació, els vostres fills/es us volen fer arribar les SORPRESES que han preparat amb molta il·lusió, per a tots vosaltres, durant aquest mes de desembre.

FEU CLIC AQUÍ PER VISUALITZAR TOTES LES ACTIVITATS DE NADAL!

Bones Festes per a tothom!

Escola Mare de Déu del Roser