APRENDRE I CRÉIXER: EDUCACIÓ EMOCIONAL! SORTIDA DE LES JORNADES 0 A L'ESO.

2016/09/13

Enguany, a l'ESO, hem volgut iniciar el curs d'una manera diferent! Ahir vam començar l'escola fent activitats de cohesió de grup i avui, hem fet una sortida tots plegats al Montseny amb l'objectiu de treballar l'educació emocional tot entrenant i millorant les nostres habilitats socials i personals.  La metodologia utilitzada són les eines del coaching, el feed back i l'alt rendiment. L' entorn, al bell mig de la natura, ha estat una de les eines més poderoses, així com els cavalls de doma natural, les activitats i els tallers que es realitzen.  El nostre propòsit és aconseguir nois i noies emocionalment més intel·ligents per a que sàpiguen gestionar les seves emocions de manera positiva i que desenvolupin les seves habilitats personals i socials per utilitzar-les ara i en el seu futur.