ELS ALUMNES DE 3r ESO B VISITEN EL PARLAMENT

2012/06/11

Alumnes d 3rB d'ESO - Ciències Socials

Avui els alumnes de 3rB de l'ESO han visitat el Parlament de Catalunya. Hem tingut l’oportunitat de veure l’hemicicle, el salons dels “passos perduts” (on molts dels diputats s’assebenten si han de votar a favor, en contra o bé s’han  d’abtenir. El seu vot és lliure però tots els diputats que formen part d’una coalició o partit voten consensuadament).

Hem treballat en una de les sales que utilitzen aquestes comissions que gestionen i prenen decisions en relació a l’educació, la salut, el benestar social, etc. Avui ens ha visitat la diputada  Neus Munté (CIU). Les preguntes fetes pels alumnes eren força reivindicatives (és un magnífic grup). El resultat de punyents i assertives preguntes relacionades amb l’educació i l’imminent futur dels nostres joves ha propiciat clares justificacions en alguns casos i, divagants respostes en d’altres. Com a bona política que és... respostes ben torejades. En fi, una visita que no deixa a ningú..., indiferent!