COM AJUDAR ELS FILLS A ESTUDIAR?. XERRADA FEAC

2012/05/25

Família Escola Acció Compartida, una realitat present on escola i família es comprometen i interaccionen envers l’educació dels nostres alumnes i fills. El  dimarts dia 22 de maig, vam poder assistir a la xerrada d’en Juanjo Fernández: “com ajudar els fills a estudiar”.  Han estat moltes les estratègies donades. Una conferència densa en continguts (molts recursos i  orientació) i lleugera en execució (doncs en Juanjo ha esdevingut un àgil i excel·lent comunicador). I sí, hem començat amb dos principis bàsics; l’ INTERVENCIÓ si s’és cau (les evidències i el diàleg ens ajuden) i la idea, sempre present, de que TOTHOM POT CANVIAR I MILLORAR. Només així…, podem construir i avançar, no? Així que posem fill a l’agulla i deixeu-nos de preocupar.

I si voleu saber més…, en el nostre nou bloc del FEAC (http://instantsfeac.blogspot.com) podreu trobar més informació. Esteu tots, convidats a ser-hi. El trobareu en aquesta mateixa web: ESCOLA DE PARES-FEAC.