ACTE DIA DE LES MATEMÀTIQUES

2012/05/14

Divendres 11 de maig a última hora de la tarda, els alumnes de 6è de primària i tots els de l’ESO, van participar en l’acte d’entrega de premis de les diverses activitats matemàtiques que s’han dut a terme al centre durant aquest curs escolar.

També hi van assistir els alumnes de 5è que voluntàriament havien participat en el concurs de fotografia.

Els alumnes que van obtenir la major puntuació en la lliga matemàtica de cada curs, van participar en les proves Cangur, que és un concurs matemàtic a nivell de tota Catalunya. Cal destacar que l’alumne Marc Alfonso de 3r d’ESO, ha obtingut un molt bon resultat, quedant en la posició 92 dels 7000 participants que hi van haver.

Manifestar també el gran interès que ha despertat en tots els alumnes el concurs de fotografia matemàtica. Aquest any tant el nivell de participació com el de qualitat artística ha estat molt elevat. En aquest àmbit hi han participat també professors del centre. Cal destacar que el jurat d’aquesta modalitat de professorat han estat els propis alumnes i amb molt bon criteri han seleccionat la fotografia matemàtica del professor Jordi Cabello que porta per títol 180 graus que tanmateix ha estat seleccionada com a finalista per l’ABEAM ( Associació de Barcelona per a l’estudi i aprenentatge de les matemàtiques).

Des de l’escola, creiem en les matemàtiques i les potenciem com a disciplina que desenvolupa capacitats i estructura el pensament.

Felicitem doncs a tots els participants i guanyadors pel seu esforç, el seu interès i la seva implicació. Tots van obtenir la seva recompensa.