ACOMIADEM LA SETMANA DE LA CIÈNCIA: FOTOS, VÍDEOS, ARTICLES I LLIBRES RECOMANATS.

2014/11/24

Tenim un munt de fotos, vídeos i articles escrits pels alumnes sobre tots els esdeveniments viscuts durant aquesta Setmana de la Ciència. No t’oblidis d’accedir-hi clicant sobre aquest link al Projecte Reporters (Tintin reporter).

El Dr. Mathews i la Dra. Darwin han estat encantats del teu atreviment per donar resposta als seus reptes i tan sols et queda saber si has encertat les respostes del Test de Ciència. Fent clic sobre el .pdf  trobaràs la solució d’aquest últim repte.

Per tal d’acomiadar-se el Dr. Mathews i la Dra. Darwin et recomanen la lectura d’un llibre: Max i el Maldito péndulo de Focault. Engresca’t amb les aventures del seu protagonista que quan no entén alguna cosa, no para fins a esbrinar-ho. En Max a força de petits experiments anirà coneixent conceptes com el moviment, l’ inèrcia, la gravetat, … Saps? Aquests experiments els pots reproduir a casa!

Gràcies per la teva participació!