5a TROBADA D'AVIS/ES I NÉTS/ES

2015/04/21

La tarda va començar amb una tertúlia on els avis comentaven com era la seva vida durant la guerra i la postguerra. Els alumnes molt atents a les històries feien preguntes d’allò que desconeixien.

Una vegada vam acabar els alumnes tenien preparada una petita sorpresa al pati vermell de l’escola: Un berenar!!!

“A mi m’ha agradat molt, els avis han explicat moltes històries”

“La idea m’ha agradat molt, he après molt i sobretot he disfrutat preparant la festa”

“A mi em sembla una idea molt bona perquè aprens i a la vegada reflexiones”. Cada avi té el seu moment, bo o dolent, i aquests em van impactar”

“A mi em va agradar perquè hi havia petits detalls en les històries que no havia escoltat mai”

“Molt bona idea perquè és una manera d’aprendre molt més propera i no m’imaginava que fos tan dur”

“Em va encantar, i impactar”

Una tarda emocionant, plena d’anècdotes, divertida, entretinguda, ... són les paraules que alumnes i avis han citat després de la 5ª trobada avis-alumnes que es va celebrar el passat dilluns 20 d'abril.

Avis i àvies moltes gràcies per compartir la vostra experiència amb tots nosaltres.