3r D'ESO AL PARLAMENT DE CATALUNYA

2017/02/28

El dimarts els alumnes de 3A i 3B de l'ESO han visitat el Parlament de Catalunya. Hem tingut l'oportunitat de veure l'hemicicle i on seu l'actual president Puigdemont. Així mateix hem vist els salons dels "passos perduts", on molts dels diputats s'assabenten si han de votar a favor, en contra o bé s'han d'abstenir. El seu vot és lliure però tots els diputats que formen part d'una coalició o partit voten consensuadament. Seguidament, en arribar a l'Escola hem fet de diputats, després d'haver constituït quatre grups parlamentaris: el Grup Parlamentari compromís, el Grup Parlamentari Ecologia, el Grup Parlamentari Llibertat i per últim, el Grup Parlamentari Tradició. Cada un d'ells ha presentat a la resta de diputats (és a dir, els mateixos alumnes que exercien com a tals), cinc propostes per millorar la nostra Escola. Punts que hem recollit i que ells mateixos han votat. Gràcies per la vostra implicació, nois!