3R D'ESO - CSIC-CENTRE SUPERIOR D'INVESTIGACIONS CIENTÍFIQUES: UNA VISITA MOLT MOTIVANT!

2014/11/18

Mostreig de contaminants orgànics persistents en el medi ambient, anàlisi d’aquests en el laboratori, testimoni d’una investigació oceanogràfica són les activitats que els alumnes de 3r d’ESO han pogut descobrir i experimentar al Consell Superior d’Investigacions Científiques CSIC-IDAEA dins de la Setmana de la Ciència.

L’objectiu de l’activitat era fer caure entre l’alumnat el mite del científic tancat en el seu laboratori pel de l’investigador que treballa sobre el terreny d’estudi. Els alumnes han pogut conèixer el dia a dia en alta mar de dues investigadores de l’expedició oceanogràfica Hespèrides. Una visita molt motivant en l’àmbit científic!