2n d'ESO VISITA ENDESA EDUCA

2015/03/05

Fem un bon ús de l’electricitat? Coneixem les possibilitats que ens ofereix la tecnologia per a reduir els excessos de consum energètic? Donem importància al fet de mantenir enceses les bombetes de l’habitació mentre som al menjador mirant el televisor?

Amb l’activitat 'Equipem casa nostra', els alumnes de 2n d'ESO hem tingut l’oportunitat d’informar-nos i reflexionar sobre diferents aspectes que tenen a veure amb l’ús de l’electricitat, des de la factura fins a la domòtica, passant per l’etiqueta energètica. Entre les activitats proposades hem pogut equipar una casa amb aparells elèctrics per a analitzar i reflexionar posteriorment sobre el consum domèstic.

Amb el joc 'Què està de moda entre les centrals elèctriques?' hem après la intervenció dels diferents tipus de centrals en el mix energètic.