2N D'ESO: UNIVERSITAT DE BARCELONA I FUNDACIÓ BOSCH I GIMPERA VENEN A FER-NOS UNA XERRADA SOBRE ELS EFECTES DE L'ALCOHOL A LA SALUT I A LA SOCIETAT.

2014/11/06

La Fundació Bosch i Gimpera, juntament amb la Universitat de Barcelona,ens ha ofert una interessant xerrada sobre els efectes de l'alcohol en la salut, incidint en els perills que aquesta substància genera especialment en els adolescents i  joves. Els alumnes de 2n ESO han pogut entendre i desmuntar falsos mites sobre l'alcohol, com que l'alcohol dóna energia, que una dutxa o un cafè espavilen i treuen l'efecte de la beguda ingerida, que qui està més acostumat a beure s'emborratxa més, etc.

També han explicat de manera clara i entenedora el circuit de l'alcohol en el cos. Els alumnes han entès tots els motius pels quals els adolescents no han de beure,coneixent-ne les conseqüències de l'abús a curt i a llarg termini.

Per finalitzar, podem dir que ha estat una xerrada molt interessant i els alumnes hi han col.laborat activament amb la seva participació en les activitats i jocs proposades per la ponent.