2n D'ESO - CONEIXEM EL FUNCIONAMENT D'UNA PLANTA D'EMBOTELLAMENT I EMMAGATZEMATGE: COCA-COLA IBERIAN PARTNERS

2018/10/10

Els alumnes de 2n d'ESO hem anat a Martorelles a visitar l'empresa Coca-Cola Iberian Partners.
Aquesta sortida ens ha servit per conèixer de primera mà el funcionament d'una fàbrica. Des de l'arribada de les matèries primeres, seguint pel seu muntatge i emmagatzematge, fins a la corresponent comercialització.
Ens ha cridat l'atenció el nivell tan alt d'automatització del procés d'embotellament i emmagatzematge.

També hem pogut descobrir la implicació d'una empresa tan gran com aquesta amb temes de caràcter social i mediambiental.

Com cada any, els nostres alumnes participaran en el concurs de relat breu en castellà patrocinat per la Fundació Coca-Cola. De ben segur que la visita d'avui els servirà d'inspiració!