1r PREMI DEL CONCURS PILARÍN BAYÉS PER UN ALUMNE DE LA NOSTRA ESCOLA.

2014/04/24

Ahir, 23 d’abril, el jurat de l’onzè premi de contes escrits per nens i nenes Pilarín Bayés va donar a conèixer el seu veredicte.

Tenim la gran satisfacció de poder informar-vos que, per 7a vegada a la nostra escola, comptem entre nosaltres amb un dels guanyadors d’aquest concurs.

El 1r premi del Cicle Superior d’aquesta onzena edició ha estat per la història “No era un pare qualsevol”, de Gerard Albiach, alumne de 5è EP. Moltes felicitats, Gerard!!!

Més de 2300 escoles d’arreu de Catalunya i altres punts de parla catalana han estat convocades en aquesta edició amb la temàtica “Malaties  amb què conviure, les malaties de llarga durada”. Els 15 contes guardonats seran publicats per l’Editorial Mediterrània amb il·lustracions de la Pilarín Bayés i analitzats per  la figura d’un expert en el tema  que ajudarà a analitzar les experiències dels nens i nenes en relació a les malalties de llarga durada i es convertiran així en una eina d’anàlisi sociològica d’aquest tema des del punt de vista dels infants de primària.

Aquest concurs, convocat per l’editorial Mediterrània juntament amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu, ha canviat la seva orientació en les dues últimes edicions, passant de ser eminentment literari a reflectir també els valors de les temàtiques proposades, lligant d’aquesta manera el seu esperit solidari i sanitari.

Serà a finals del mes de maig, en data per confirmar encara, quan tindrà lloc la festa del lliurament de premis.