1r d'ESO VISITA EL MUSEU EGIPCI: TALLER DE MOMIFICACIÓ

2013/10/30

Avui els alumnes de 1r d'ESO han anat el Museu Egipci de Barcelona (Us adjuntem un arxiu amb les imatges de la visita al final d'aquesta notícia).

Però no només ha estat una visita guiada, amb moltes explicacions i un munt d'imatges impressionants, sinó que també han realitzat un taller sobre el procés de la momificació. Han pogut veure mòmies i, allò que els ha cridat molt l'atenció ha estat que han pogut comprendre pas a pas tot el procés de la momificació. La civilització egípcia complia tot un ritual per assegurar el pas a l'altra vida! Gràcies a les restes trobades, s'ha pogut entendre millor com vivien els egipcis, interpretar les seves creences i saber com es preparaven per al més enllà.
Les monitores i professores han comentat el bon comportament i atenció que els alumnes han demostrat en tot moment, i des d'aquí els volem felicitar.

Fins a la propera activitat!