1r D'ESO PARTICIPA AL PROGRAMA DE CATALUNYA RÀDIO 'ELS OPTIMISTES'!

2013/01/16

Ahir i avui, alumnes de 1r d'ESO hem assistit com a públic al programa de Catalunya Ràdio 'Els optimistes' i hem pogut conèixer alguns dels seus protagonistes com l'Àngel Llàtzer i en Manu Guix. Però aquestes no han estat les úniques sorpreses! Prèviament, amb el TRAMBAIX ens havíem desplaçat a TV3. Allà hem visitat totes les instal·lacions i hem vist com la Família Súper3 es preparaven per enregistrar un nou programa.

L’objectiu de l'activitat SUPERTRAM és que els estudiants d’ESO coneguin per dintre els dos mitjans de comunicació públics de Catalunya, que són vistos i escoltats per milers de catalans cada dia. Que tinguin contacte amb el món audiovisual i que completin aquesta experiència amb l’ús del transport públic més innovador i sostenible de l’àrea metropolitana de Barcelona.