1r i 2n d'ESO AL PARC SOSTENIBLE DE CAN RIGAL

2014/11/19

Els alumnes d'ESO estem gaudint de la setmana de la ciència a través d'un munt d'activitats, entre elles, aquesta tan entretinguda i didàctica que ha tingut lloc al parc de Can Rigal en la que hem participat els alumnes de 1r i 2n d'ESO.  Per grups hem realitzat activitats i jocs sobre el canvi climàtic i hem pogut comprovar nosaltres mateixos la important tasca que ens toca a les joves generacions de tenir cura del nostre planeta. La monitora ens ha ajudat a prendre consciència de la realitat que ens envolta i de la delicada situació en què vivim i en què es troba el planeta Terra. Esperem que no s'oblidin fàcilment tots els coneixements pràctics que hem après avui i que tots contribuïm a cuidar cada dia una mica més la nostra estimada Terra.Aquesta es troba en una situació delicada a causa de l'acció indiscriminada de l'ésser humà en benefici propi,obviant els perjudicis causats.

El parc de Can Rigal és un parc obert d'ús públic compartit per les poblacions de Barcelona i L'Hospitalet de Llobregat i té dues zones ben diferenciades. D'un costat, una zona de bosc mediterrani amb pins i alzines i, per l'altra, una zona de prat amb zones de jocs infantils. Us animem a visitar-lo!