1000 ANYS D'HISTÒRIA AL MNAC - MUSEU NACIONAL D'ART DE CATALUNYA - 4t HUMANÍSTIC

2013/05/14

A través de la col·lecció d'art del MNAC-Museu Nacional d'Art de Catalunya, els alumnes de 4t d'ESO han completat els continguts estudiats a classe, des de l’Art Romànic, Gòtic, Renaixentista, Barroc, Neoclàssic, Impressionista i Primeres Avantguardes...fins arribar als nostres temps. Veient les obres estudiades de primera mà, els alumnes han repassat, reforçat i ampliat diferents conceptes, vocabulari, tècniques…com el contrapostto, la tècnica dels draps molls, la perspectiva cònica, les veladures, la pintura al tremp...

La participació del nostra alumnat durant les explicacions del guia ha estat molt participativa i han demostrat ser coneixedors de moltes de les obres del MNAC. Un cop acabada la visita, a més a més, han volgut veure altres sales del museu, demostrant interès per l’art i per introduir-se en l’obra d’altres autors diferents als estudiats i val a dir, que aquest és un dels objectius finals de la matèria!