S’AIXECA EL TELÓ!!

2012/06/21
Actors i actrius de 5è EP.

En el taller d’escriure de Llengua catalana hem treballat diferents tipologies de textos. Aquest darrer trimestre ha estat: EL TEATRE.

Després de moltes setmanes de treball de lectura, redacció i cooperació entre els nens i les nenes de 5è:

HEM ESTRENAT LES NOSTRES PETITES OBRES TEATRALS!!

Tot va començar amb un treball de recerca de llegendes catalanes, que, després de llegir-les, vàrem haver de triar la que ens agradava més per representar-la  en forma de teatre.

L’adaptació de la llegenda ha estat un treball força difícil, on hem hagut d’aplicar tots aquells coneixements que teníem de la llengua catalana, ortografia, frases fetes,  expressions, adjectius... HA PAGAT LA PENA!!

Però els textos teatrals són només una part del teatre. Aquests han de ser posats en escena per tenir un sentit complert. Aquesta part ens ha agradat més!!

Finalment, arribat el moment,  hem tingut uns espectadors molt estimats: els companys d’E. Infantil, C. Inicial i Mitjà, que ens van regalar els seus aplaudiments i somriures.  Gràcies a tots!!