QUART DE PRIMÀRIA VISITA EL PARLAMENT

2019/05/14

Els nens i nens de quart de primària estem treballant el tema de la democràcia i, abans de fer el projecte sobre les eleccions, hem volgut visitar el Parlament, situat al Parc de la Ciutadella. Abans d’entrar hem dibuixat la façana del Parlament al natural, i ens hem fixat que té molts detalls!

Després hem fet una visita guiada molt interessant, on hem après la seva història, per qui està presidit, els diferents grups polítics que el formen i com treballen en representació dels ciutadans i ciutadanes. Ens hem assegut a l’hemicicle i és impressionant!! És més petit del que sembla a la televisió!  Hem pogut comprovar que el Parlament és un edifici actiu, on hi treballa molta gent que està en constant activitat! La Noemí i en Rafel, els guies, ens ho han explicat genial!!! Després hem estat jugant plegats al Parc de la Ciutadella, hem passat un dia de convivència genial!

A classe també prepararem unes eleccions i haurem de votar el programa electoral que més ens agradi: estem molt il·lusionats amb aquesta última feina del curs!