EXCEPCIONALS PROPOSTES! CRÈDIT DE SÍNTESI DE 1r, 2n I 3r D'ESO

2019/03/22

MÉS IMATGES: FEU CLIC AQUÍ!

Els alumnes de 1r a 3r d'ESO han realitzat una feina excepcional durant el Crèdit de Síntesi. 1r d'ESO ha viatjat a l'espai tot dissenyant les seves pròpies naus. Al llarg d'aquest viatge cada grup ha obtingut dades científiques del seu planeta de destí. A 2n han dissenyat uns jocs de taula ben originals, amb propostes realment creatives. Un cop construïts, han preparat la seva comercialització amb una campanya de màrqueting.  I a 3r  han ajudat els nens de 6è a que els seus esmorzars siguin més equilibrats i saludables. Amb aquest objectiu han fet English interviews, anàlisis nutricionals de productes, estadístiques, vídeos i  texts jurídics. El resultat ha estat plasmat en unes entenedores  i vistoses infografies.