CLOENDA MAIL-ART

2017/05/18

El passat divendres dia 12, vam celebrar l'acte de cloenda del projecte de Mail-Art que duem a terme juntament amb l'escola Vedruna Vall de Terrassa.

El Mail-Art ha significat moltes coses per a tots i totes aquest curs: una oportunitat per a coneixe'ns millor a nosaltres mateixos, nous reptes artístics, la possibilitat de comunicar-nos mitjançant sistemes diferents...

Després del pica-pica de celebració, vam poder conèixer les guanyadores del premi al millor mail-artista de la nostra escola: Lin Fei Zheng de 3r i Frenzie Castro de 4t. Enhorabona!

Malauradament aquest any no hem pogut reunir-nos amb tots aquells companys amb qui hem estat intercanviant les postals de Mail-Art, però estem desitjant poder-nos-hi retrobar l'any vinent i compartir amb ells i elles la nostra experiència amb el mail-art!