ARRIBA LA SETMANA DE LA CIÈNCIA! DE L'11 AL 15 DE NOVEMBRE

2019/11/08

De l'11 al 15 de novembre la nostra escola celebra la Setmana de la Ciència.

Voleu saber tot el que farem des dels més petits de la casa fins als més grans?

Doncs aquí teniu un tastet per anar obrint boca:

Infantil experimentarà amb el cos, els conceptes de rodar i girar,  els imants, i, un any més,  juntament amb 1r i 2n d'ESO, decorarà i farà volar coets. Els petitons també descobriran els experiments que els cursos de primària han fet al llarg de la setmana.

Els alumnes de primària es convertiran en científics i compartiran les seves descobertes a més de gaudir d'una sessió de cinefòrum. Els alumnes de 1r i 3r de primària gaudiran d'una cursa d'orientació a l'escola i els de 5è a la Mar Bella. Amb aquesta activitat d'orientació  competiran contra-rellotge i sense un itinerari preestablert, però amb l'obligació de passar pels controls assenyalats en un mapa.

4t d'ESO organitzarà experiments per alumnes i famílies d'infantil i primària a l'entrada de l'escola. A més a més, també ensenyaran a observar el cel amb l'ajut del Planetari de l'escola, explicaran històries mitològiques d'algunes constel·lacions de les quals coneixeran la seva forma espaial  i faran maquillatges estel·lars.

1r d'ESO també farà la cursa d'orientació proposada a la Mar Bella, 2n d'ESO gaudirà d'un taller d'energies renovables i 3r tindrà una sortida que els farà aprendre i aprofundir sobre les prediccions meteorològiques , i com cada any a la secundària ens visitarà la Marató de TV3.

Un any més, a través de la web de l'escola  ens proposaran nous reptes d'enginy per resoldre en família. No us amoïneu si no us en sortiu perquè l'endemà trobareu la solució!

Aprofitem per felicitar els alumnes guanyadors de 3r d'ESO, per la realització del millor cartell divulgatiu de la nostra Setmana de Ciència d'enguany.