4t PRIMÀRIA: PUIG CASTELLAR

2019/03/12

Aquest dimarts els alumnes de 4t de Primària hem anat a Puig Castellar, a Santa Coloma de Gramenet. Hem fet una bona caminada fins a arribar al cim del turó, però va valdre molt la pena, perquè les vistes ens han deixat bocabadats!!!

Els dos monitors ens han explicat molt bé tot el que veiem des d'allà que estava relacionat amb el que estem treballant amb un dels projectes del trimestre: el relleu i el clima de Catalunya.

No feia gaire bon dia, però tot i així hem vist tot Barcelona, el mar Mediterrani, la serralada Prelitoral i hem reconegut les comarques!!! També hem vist el port, Montjuïc, el riu Besòs…

Hem tingut la sort de tenir una vista d'ocell i hem après moltíssim! A més, hem conviscut en un ambient diferent del de l'escola, i ens ha agradat molt!